8 طباخی (کله پزی) برتر تهران

از قدیم كله پاچه برای طرفدارهای خودش یكی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین غذا ها بوده.مزه كله پاچه با نون سنگک تازه و داغ در یك صبح سرد پاییزی و یا زمستونی برای طرفدارهای خودش همیشه غیر قابل چشم پوشی بوده و هست. اگر از طرفدارهاش باشین منظورم رو میفهمین. برای همین هم در این مقاله سعی کردیم که بهترن کله پاچه های تهران رو بر اساس میزان رضایتمندی مشتری هاشون بهتون معرفی کنیم. شاید یکی از اینها در نزدیکی شما باشه که اگر اینطور شد حتماً این پاییز و زمستون از اینها به عنوان طباخی خای خوب میتونید استفاده کنید

تیم پارس لیست فهرستی از بهترین طباخی های تهران رو بر اساس نظر سنجی از ٤٦٠ كله پاچه خور حرفه ای جمع اوری كرده كه میتونین در ادامه این طباخی ها رو ببینید

اگر دفعه دیگه صبح زود جایی نزدیك به این مغازه ها بودید فرصت یك كله پاچه مشتی رو از دست ندید.

از پارس لیست برای پیدا كردن رستوران ها و معازه ها استفاده كنید

مقام هشتم : طباخی کاج

این طباخی جزو معدد کله پزی های زنجیره ای در تهران هست. از تمیزی و کیفیت مطمئن باشید و بدونین که قیمت تمامی شعب بنا به منطقه تعیین میشه. شعب دبگه شون در ،طباخی شعبه رسالت ، شعبه مطهری ، شعبه ملاصدرا ، شعبه پاسداران و در نهایت شعبه سعادت آباد هست.

مقام هفتم : طباخی بره سفید

واقع در ستار خان یکی از طباخی هایی که اگر یک بار امتحان کنید متوجه دلیل شلوغی زیاد در روز های تعطیلشون میشید. هم به قیمت هم با کیفیت برای ساکنین غرب تهران یکی از بهترین انتخاب هاست.

مقام ششم : طباخی نشاط

اینها حتی نصفه شب ها هم شلوغن. از ساعت 3 صبح تا ساعت 1 صبح یعنی 22 ساعت از کل روز رو کله پاچه دارن و از ظهر به بعد هم سیرابی اضافه میکنن. غذای بسیار خوشمزه ای هم دارن . حتما از این که اینها رو امتحان کردین پشیمون نیمیشین.

مقام پنجم : طباخی فرشته

واقع شده در ولیعصر بالاتر از پارک وی خ سالار که به خوشمزگی و کیفیت از قدیم مشهورن.البته تنها اشکالش اینه که جاش خیلی کوچیکه و ممکنه زمانی رو به انتظار بگذرونید. یکی از مغازه های پر توجه در زمان شروع به کار بودن چون کسی مثل اینها کار جدید و متفاوت ارائه نمیکرد. هرکسی فرشته رو میشناسه این طباخی رو هم میشناسه.

مقام چهارم : طباخی وزیری

واقع در خیابان شریعتی تهران نرسیده به تقاطع دولت . کمی جای پارکش سخته ولی میشه جا پارک پیدا کرد. به کیفیت خوب و بوی خوبی که از غذاشون میاد معروفن البته کلا ظرفیت پذیرش هفت یا هشت نفر رو همزمان در مغازه بیشتر ندارن. ولی وقتی غذاشون رو میخورین میفهمین که چرا اینها نو این مقاله مقام چهارم دارن.

مقام سوم : طباخی راک

یکی از بهترین طباخی ها تهران در خیابان کاج. کیفیت خوب ، بسیار تمیز و البته خوش برخورد هم. کلا مزه خوبی که ارائه میکنن باعث معروفیتشون شده.

مقام دوم : طباخی نارنج

این طباخی در جاده فشم تهران واقع شده و شاید نشه به عنوان رستوران در تهران ازش اسم برد ولی به دلیل مزه خیلی خوب و طرفدار های زیادش در این لست مقام دم رو داره.

مقام اول : طباخی افق

کله سرای افق در یوسف آباد خیابان سید جمال الدین اسدآبادی مقام اول در این مقاله رو به خودش اختصاص داده.دلیلش هم تمیزی و کیفیت خوب و برخورد عالی پرسنلشون هست.همیشه حواسشون به مشتری هست ولی باید چند تا نکته رو درباره اینجا بدونین: اول این که لژ خانوادگی داره و اگر خانواده باشین طبقه بالا بهتون جای راحت تری میدن. دوم اینکه به دلیل کیفیت بالا و تعداد مشتری های زیاد در زمان شلوغی دیگه چای سرو نمیشه که بتونن سرویس بهتری روی کله پاچه هاشون بدن. سالن پایین هم اندکی جاشون کوچیکه. همیشه از ظروف استیل استفاده میکنن و البته کارتخوان هم ندارند. پول نقد همراه خودتون داشته باشین.

این مقاله با بررسی نظرات مشتری های مختلف از طباخی های تهران نوشته شده. اگر فکر میکنید مغازه هایی هستن که میتونن در این لیست باشن اون ها رو به معرفی کنین تا با بررسی ، اونها رو هم به این لیست اضافه کنیم.

موفق باشین

تیم پارس لیست



نویسنده
علی.ف
وبگرد و مقاله نویس اینترنتی
18 شهریورماه 95




اگر این مقاله برای شما مفید بوده است آن را نشر دهید
Facebook