وبلاگ  /  بستنی و خوراکی  /  10 بستنی فروش پرطرفدار تهران

10 بستنی فروش پرطرفدار تهران

نوشته شده توسط علی فرازنده ، 10 مرداد ماه 1395
وبلاگ / بستنی و خوراکی
علی فرازنده • 10 مرداد ماه 1395 • 72091

10 بستنی فروش پرطرفدار تهران

بستنی و خوراکی

با شروع فصل تابستون یکی از پرطرفدارترین خوراکی هایی که میشه ازش یاد کرد بستنیه. شاید همه ما اولین بستنی هایی که خوردیم رو یادمون نیاد ولی همیشه یادمون هست که بستنی ما رو خوشحال تر میکنه. امروز در تهران خیلی بستنی فروش هست و با تکنولوژی های جدید و قدیمی ، مزه های عالی از بستنی های سنتی گرفته ، تا بستنی های خارجی در تهران وجود دارن . امروز میخواهیم براتون پرطرفدار ترین بستنی های تهران رو به ترتیب آخر به اول فهرست کنیم تا بدونین این بستنی فروشی که نزدیک منزل شماست جزو بهترین های تهران هست یا نه


با پارس لیست همراه باشید



مقام دهم : آبمیوه بستنی ویتامینه ستار


واقع در چهار راه پاسداران بالاتر از خیابان دولت یکی از ده آبمیوه و بستنی برتر تهرانه و با اینکه تازه شروع به کار کرده ولی به دلیل کیفیت بالایی که در مواد اولیه مصرفی داره در این لیست جای گرفته. حتما آب سیب و معجون اینجا رو امتحان کنین. مهمترین مزیت این بستنی فروشی تنوع بسیار بالاست که باعث میشه همه مزه ای رو همیشه داشته باشن. کلمه "تموم شده" رو هیچ وقت اینجا نمیشنوین.

مقام نهم : بستنی ایلیو


واقع در زعفرانیه پاساژ پالادیوم و به خاطر بستنی شکلات دارک و سالاد میوه معروفن و همیشه از طعم بستنی هاشون راضی هستین. راستی اینجا جزو محدود جاهایی در تهران هست که بستنی گرم هم دارن. بستنی وانیلی قیفی و ترامیسو و پسته وانیل خیلی خوبی دارن. حتما توصیه میشه اگر پالادیوم میرین اینجا رو امتحان کنین.

مقام هشتم : بستنی منصور



خیابان ملاصدرا تهران آدرس یکی دیگه از ده بستنی فروش برتر تهرانه. بستنی منصور که مقام هفتم در این لیست رو داره باعث میشه که به بستنی سنتی ایرانی نکاه دیگری بکنید و مطمئن باشین که هنر نزد ایرانیان است و بس!!!. واقعا طعمی که بستنی منصور در بستنی سنتی ایرانی ارائه میکنه ، دلیل محکمیه که این بستنی رو دوباره به لیست بستنی های دلخواهتون اضافه کنین. فالوده های محشری دارن که به اندازه بستنی های سنتی ایرانیشون معروفه.

مقام هفتم : لبنیات سنتی طرشت


واقع شده در میدان تیموری طهران و با تهیه شیر محلی یکی از بهترین بستنی های ماشینی و دستگاهی رو در تهران میده که پاتوق بچه های دانشگاه شریفه. با این که اسمش بستنی سنتی طرشت هست ولی به دلیل بستنی ماشینی خیلی معروفن. البته در نظر داشته باشید که کلا همه چیزشون خوبه از جمله آب انار که در بطری میدن که به دلیل سیاست این فروشگاه در مصرف مواد اولیه مناسب در محصولاتشون هست. در ضمن یک آقایی هست که داخل مغازه محصولات لبنی رو برای همراهی با بستنی تون پیشنهاد میده. توصیه میکنیم که حتماً به حرفش گوش کنید.

مقام ششم : بستنی بسکین رابینز


واقع شده در خیابان شریعتی پایین تراز میرداماد یکی از بهترن بستنی های مغزدار رو امتحان کنید. کیک نسکافه و کیک کیت کت یکی از پرطرفدارترین محصولات اینهاست. به ندرت میتونین کسی را پیدا کنید که از اینها خاطره خوب نداشته باشه.معروف به این هستن که اسکوپ بستنی های خیلی بزرگی دارن و بستنی ماست هم جزو منو هست که البته میتونین از تمامی بستنی هاشون قبل از سفارش امتحان کنین.

مقام پنجم : آبمیوه و بستنی رضا


قدرت شیر پسته و معجون مخصوص رو اینجا درک میکنین. یکی از بهترین ها که مقام پنجم رو در این لسیت به دست آورده و باعث میشه از فکر رژیم و کالری بیاین بیرون . معجون مخصوص رضا دیگه داره تبدیل به یک برند برای این مغازه میشه که هر کجا باشین شما رو برای معجونش تا اینجا میکشونه. البته با این که جای پارک به سختی گیر میاد ولی حتما باید رفت و امتحان کرد. قیمتش هاش از خیلی ها در این لیست کمتره.

مقام چهارم : بستنی خوش مرام


خوشمزه قدیمی و به قیمت ، شاید نشه به عنوان بهترین بستنی تهران ازش اسم برد ولی در منطقه آریاشهر و ستار خان یکی از معروفترین بستنی فروش های تهران قرار داره که خیلی از دوستان اولین بستنی عمرشون رو اینجا خوردن . قیمت خیلی خوب و بستنی سالم از مزیت های ایناس. مکانی قدیمی و کلی خاطره همیشه اینجا موج میزنه.

مقام سوم : کارگاه جلاتو


جایگاه سوم این لیست برای کارگاه جلاتو هست. این مجموعه تحصیلات و آموزش بستنی و جلاتو رو در ایتالیا گذروندون و به شما نشون میدن که میشه از بستنی انتظارات متفاوت و بالایی داشت. کیفیت معرکه ، محصولی جدید و طعمی متفاوت با تمامی بستنی هایی که تا به حال درتهران امتحان کردید رو اینجا تجربه کنین. با این که تازه کارن مشتری های اینها حتی از بستنی های قدیمی تهران هم بیشتره و حتما باید امتحان کنین تا متوجه تفاوتشون بشین. واقع شده در مرکز خرید گلستان خیابان ایران زمین شهرک غرب. وافل عالی و میوه های تازه و بستنی تهیه شده از شیر با کیفیت ، تمامی محصولات اینها رو منحصر به فرد کرده. حرفه ای به تمام معنی.

مقام دوم : بستنی بابا رحیم


مقام دوم این لیست برای بستنی بابا رحیم هست. اگر میخواهید یکی از بهترین معجون ها رو امتحان کنید که با بهترین شیر و گردو و موز و عسل آماده میشه به خیابان ستارخان ، بستنی بابا رحیم سربزنید. حتما از جمعیتی که برای این معجون مخصوص ازدحام کردن متوجه میشین که این معجون از همه معجون ها یه سر و گردن بالاتره. برای همین هم انقدر شلوغه. ویتامینه و شیرپسته بسیار پرملات و سنگینی دارن که تک هستن و کیفیت خیلی خوبی در اونها دیده میشه.

مقام اول : بستنی سن مارکو


نفر اولی این فهرست به بستنی سن مارکو تعلق داره که روبروی پارک قیطریه است و با این که جای پارک نداره، کارتخوان نداره، خیلی هم شلوغه ولی باز هم بهترین انتخاب در این لیسته ، البته بی نهایت  هم پرطرفدار .... !

با بستنی های اسکوپی که مزه هایی رو ارائه میکنن که همه جا وجود ندارن مثل موهیتو یکی از خاص ترین نقاط برای بستنی در تهران حساب میشه. نزدیکیش به پارک قیطریه که باعث میشه که از فضای پارک همراه این بستنی خاص لذت ببرین.

کیندر، مهیتو ، کوارک (با طعم چیز کیک) ، نارگیل ، لیمو ، پسته و فندق از پرطرفدار ترین بستنی های این مغازس

کلام آخر

از بین بستنی فروشی های بالا همگی در کیفیت های قابل قبولس هستن و توسط تیم پارس لیست بر مبنای میزان محبوبیتشون مرتب شدن. ممکنه بعضی از اونها به نظر شما لایق مقام های متقاوت تری باشن ولی در هر حالت جایی که مشتری بهش رای میده و ازش راضیه همیشه جای مناسبیه برای رفتن. حالا اگر بستنی فروشی رو میشناسین که در لیست بالا نیست ولی باید اینجا باشه اون رو در صفحه تماس با ما به ما اعلام کنین تا در اولین فرصت بررسی و به این لیست اضافه بشه.



موفق باشید

تیم پارس لیست


علی فرازنده
علی فرازنده
نوشته شده در تاریخ : 10 مرداد ماه 1395 • 72091
برنامه نویس و وبگرد اینترنتی با 11 سابقه وبلاگ نویسی در امور رستوران ها و مغازه و غذا دوستان







Iran Icon
parslist logo


همه حقوق برای ParsList log محفوظ است
  1393-1398