وبلاگ  /  رستوران گردی  /  8 همبرگر برتر در تهران

8 همبرگر برتر در تهران

نوشته شده توسط محمد حسین سمر ، 25 تیرماه 1395
وبلاگ / رستوران گردی
محمد حسین سمر • 25 تیرماه 1395 • 36199

8 همبرگر برتر در تهران

رستوران گردی
در اوایل دهه 60 شمسی که رستوران های فست فود ( که در آن زمان ها به ساندویچی شناخته میشدن !!!) در تهران شروع به فعالیت کردن ، بیشتر سفارش مردم سوسیس و کالباس بود. کم کم با گذر زمان و معرفی خوراکی های جدید مثل پیتزا و همبرگر رقابتی بین فروشندگان پیش اومد که کدوم مغازه همبرگر بهتری به مشتری میده و کی از همه پرطرفدارتره و مشتری بیشتی رو جذب مبکنه. حالا دیگه اون روزها که مغازه دار ها همبرگر رو لای نون بولکی و ساندویچی دست مشتری میدادن گذشته و دیگه بین برگرهای حرفه ای تهران از گوشت چرخ کرده آماده خبری نیس. خیلی از برگر فروش ها سعی میکنن که گوشت برگر رو خودشون آماده کنن که مخصوص خودشون باشه و برند خاص خودشون رو داشته باشن. مثل کاری که "شیک شک " در نیویورک آمریکا انجام داد و هنوز هم بهترین اونجاس!!! امروز به لطف بعضی از مغازه های تهران برگر های بسیار با کیفیتی دست مشتری داده میشه که در این مقاله از اونها نام برده شده که هم بهتر بشناسیدشون هم این که اگر یه روز خواستین تو تهران همبرگر و سیب زمینی انتخاب کنین این نام ها رو در ذهنتون داشته باشید. در این مقاله با بررسی نظر مشتریهای مختلف نام 8 برگر معروف به کیفیت و خوشمزگی و پرطرفداری رو براتون جمع کردیم که با بررسی پارس لیست امروز جزو بهترین های تهران هستن. اگر نام همبرگری که شما دوس دارین توی این لیست نیس نگران نباشین. اکر واقعاً کیفیت و طرفدار داشته باشن حتما در مقاله های آینده پارس لیست نسبت به معرفی اونها هم اقدام میشه.

8. کافه بارزیل

کافه بارزیل یک اسپرت کافه در سعادت آباد سرو غربی هستش که به دلیل استیک و برگرش خیلی معروفه. از زمانی که شروع به کار کردن در دیماه 94 تا الآن ، برای یک رستوران تازه تاسیس بسیار شلوغ و پرطرفدار شده به دلیل کیفیت بالایی که در استیک و برگر مخصوصشون دارن. البته درنظر داشته باشید که گوشت برگر رو خودشون با بهترین مواد اولیه درست میکنن که باعث طعم خیلی خوبی براشون شده. هم استیک و هم همبرگر ها و بقیه غذا ها برخلاف همیشه با یک نو آوری در راکت های چوبی با نام بارزیل سرو میشن. استیک و برگر مخصوص دو غذای پرطرفدار این رستورانه. نام بارزیل یک نام سنتی از روستا های توابع کردستان ایرانه و یادتون باشه که شبهایی که فوتبال در کافه بارزیل نمایش داده میشه شبهای شلوغی هستن پس خودتون رو برای شلوغی در این شبها آماده کنین و اگر تمایلی به شلوغی ندارین برای رفتن به این کاقه حتما قبل از هشت شب اونجا باشید.

7. گاراژ گریل

رستورانی واقع در نیاوران که با دکور متفاوت که اساس اون رو گاراژ ماشین تشکیل میداد و امکان بازی کامپیوتری که مرتبط با ماشین بود البته به صورت رایگان تونست خیلی مشتری به خودش جذب کنه . شاید نوع پخت برگر ها که بر روی موتور ماشین در آشپزخانه جلوی دید مشتری گریل میشده در انتخاب شما تاثیر بگذاره ولی شما همیشه از این که اینجا رو انتخاب کردین به خودتون افتخار میکنین. یادتون باشه که بهترن برگر اینها استیک برگر هست و سرعت پخت و سرویس دهی خیلی خوبی داره و با این که سرویس خیلی خوبی داره ولی به جز شب های تعطیلی خیلی مشکل شلوغی ندارین و از برگر هاشون خیلی لذت خواهید برد. همیشه در بهترین حالت ممکن برگر درست میکنن نه سفته و خام. حتما اینجا رو امتحان کنید.


6. ترنج ستارخان

از بین تمامی شعب ترنج معروفترینشون کنار پارک در گیشاست . شاید بار اولی که اینجا برید باور نکنید که مغازه ای به این کوچکی در این کوچه باریک انقدر شلوغه که باید براش تا چهل دقیقه ت صف باستید. معروف ترین برگرش چیز برگر مخصوصه که در این شعبه به همراه سالاد در سینی استیل سرو میشه و بی نهایت خوشمزه است. نون ها و پنیر اون در کره سرخ میشن و همین باعث طعم بسیار مناسبی در نون این برگر میشه. از بین شعب مختلف اینجا شعبه خیابان پاتریس لومومبا به دلیل سالن بزرگتر و امکان نشستن راحت تر و این که تا نیمه شب هم باز هست برای جمع خوانوادگی انتخاب راحت تریه. هروقت که اینجا در شعبه گیشا باشید همیشه شلوغه ولی شعبه پاتریس کمی خلوت تره.


5. برگرلند شعبه اندرزگو

تاسیس سال 1390 با مدیریت گروه بروبکس یکی از بهترین برگر های تهرون رو داد که هنوز هم از بهترین برگر هاشون هست. البته تمامی برگر های این رستوران خوشمزه هستن چون با گوشت 100% و ترکیب کاملا طبیعی آماده میشن و سیب زمینی خیلی باحالی دارن. چون کلا تونستن از اول طعم برگر متفاوتی رو ارائه کنن همیشه تونستن پرطرفدار باشن. همیشه شب های تعطیلی بسیار شلوغ هستن و همیشه هم کیفیت یکسان و همون مزه قبلی رو به شما ارائه میکنن. همیشه از انتخاب اینها راضی خواهید بود. البته شعب دبگر هم دران مانند برگراند پاسداران که به تازگی باز شده و برگرلند سعادت آباد که همگی کیفیت یکسان و مشابه هم رو ارائه میکنن ولی مهمترن و اولین شعبه اینها همین اندرزگو هست. طرح سالن، تابلو های متحرک و طرح میزو صندلی های ارائه شده در این مغازه و طراحی داخلی اونها رو از خیلی رستوران های دیگه در تهران متمایز میکنه.


4. منهتن گریل

واقع در خیابان دربند یکی از بهترین برگر های این لیست است. همبرگر از گوشت تازه به همراه بهترین سیب زمینی سرخ کرده و نان سیر محشر نوید دهنده یک وعده غذایی مناسبه. اسپشیال برگر در این مغازه معروفترینه و با دکور چالب و محیط گرمی که داره حتما یکی از انتخاب هاب همیشگی شما خواهد شد. هم سیب زمینی و همبرگر هردو در کاغذ سرو میشه که همیشه بهترین حالت سرو رو برای برگر ارائه میکنه. البته پیتزا های معروفی هم دارن که اون ها هم خالی از لطف نیست.



3. بلک برگر

سس فراوان و متنوع ، گوشت با کیفیت و از همه مهمتر " نان کاملا متفاوت". نان هایی به رنگ صورتی و مشکی چیزی نیست که تو همه مغازه های همبرگر بشه پیداشون کرد. نون رو خودشون میپزن و از طعم و رنگش خاطره خاصی یادتون میمونه. واقعا از بابت کیفیت نان و برگر قابل ستایش هستن. سیب زمینی خیلی معروفی هم دارن که همراه برگر سرو میشه بسیار عالیه. بهترین برگرشون بلک برگر هست که در تجریشه و با این که تازه شروع به کار کرده یکی از بهترین های درنوع خود و یکی از بهترین برگر های تهرانه.


2. آشپزخانه برادران

آشپزخانه برادران که نامش از دو تا برادر گرفته شده که در کارشون خیلی حرفه ای عمل کردن. رستوران در تاریخ شهریور 94 شروع به کار کرده و میزان شلوغی مغازه با توجه به زمان کمش کم نظیره.رستوران از غذا های دیگیری هم تشکیل شده و فقط یک برگر داره به نام برگر برادران. تمامی کسانی که این برگر رو یک بار امتحان میکنن متوجه میشن که اصلا شبیهش رو امتحان نکردن. طعم خاص گوشت عمل آوری شده به همراه قارچ و پنیر مصرف شده در این برگر اون رو به یکی از بهترین برگر های تهران تبدیل کرده. البته تمامی غذا های این رستوران از املت مخصوص صبحانه که ار بهترین غذا هاشون هست تا تمام وعده های غذایی همگی از مواد اولیه تازه و با کیفیت هستن ولی برگر یه چیز دیگه اس!!!.


1. هاکوپیان برگر

خیلی های میگن اگر هنوز طعم برگر های هاکوپیان رو نچشیده اید نمیدونید چی رو از دست دادید.به همین راحتی . میشه گفت واقعا یکی از بهترین برگر هایی هست که در تهران میشه امتحان کرد. برگر هاش به گوشت فراوان و به کیفیت بالا معروفن . دوبل برگر و قارچ برگرشون خیلی معروف و پرطرفداره و شاید براتون تعجب آور باشه که چرا یک برگر انقدر سنگین باشه. وقتی ازش میل میکنین دلیلش رو میفهمید. برگر ها به آبدار بودن معروفن و انقدر خوبن که همه حاضرن حتی تو ماشین حتی بدون جای پارک امتحانش کنن.



سخن آخر :
رستوران هایی که در بالا از اونها نام برده شده همگی به خاطر بررسی برگرشون در این لیست قرار دارن و ترتیب اونها در این مقاله نشان دهنده رتبه اونها نیست بلکه تمامی این مغازه ها جزو انتخابهای خیلی خوب حساب میشن. اگر احساس میکنین که نام مغازه ای میتونه در این لیست باشه از طریق فرم تماس با ما اون رو برای پارس لیست ارسال کنین تا بررسی بشه و در این مقاله قرار بگیره.


موفق باشید

تیم پارس لیست


محمد حسین سمر
محمد حسین سمر
نوشته شده در تاریخ : 25 تیرماه 1395 • 36199
مهندس آی تی و وبلاگ نویس در امور مرتبط با راه اندازی رستوران و مدیریت کسب و کار های کوچک.







Iran Icon
parslist logo


همه حقوق برای ParsList log محفوظ است
  1393-1398