وبلاگ  /  مدیریت مغازه  /  رستوران فضای باز : ایده ها و راه کار

رستوران فضای باز : ایده ها و راه کار

نوشته شده توسط محمد حسین سمر ، 5 اردیبهشت 1396
وبلاگ / مدیریت مغازه
محمد حسین سمر • 5 اردیبهشت 1396 • 2632

رستوران فضای باز : ایده ها و راه کار

مدیریت مغازه
وقت اون رسیده که خاک میز و صندلی ها رو تمیز کنید و اونها رو به همونجایی برگردونید که به اونجا تعلق دارن :
تراس ها و فضا های باز !!!!
با گرم شدن هوا و گذر از ماه مبارک رمضان زمان اون رسیده که با استفاده از فضا های باز دوباره یادی از خاطرات خوب دوران کودکی و شبهای تابستان بکنیم.
مشتری های رستوران ها عاشق فضای باز هستن.



چهره فضای بازتون رو دگرگون کنید

برای مصرف شخصی خودتون در فضای باز حتی کمترین امکانات هم برای لذت بردن از فضا کافیه
ولی برای مشتری هایی که میخواین در رستورانتون ازشون پذیرایی کنین همون غذا با همون فضا خیلی ایده جالبی نیست.
با هر امکاناتی که در اختیار دارین سعی کنین محیط را کمی متفاوت کنین. کمی رنگ به سطح چوبهای قدیمی و کمی گل و گیاه میتونه نظر مشتری ها رو به سمت مغازتون جلب کنه و باعث بشه که در جمع های دوستانشون از مغازه شما به عنوان یک مغازه خاص با فضای باز متفاوت یاد کنن که خودش بهترین نوع تبلیغات برای کسب و کار و مغازه شماست. چون نقل قول مشتری از مغازه شما خودش بهترین تبلیغه. لازم نیست که میلیونها تومن خرج محیط فضای بازتون بکنید بلکه کافیه با کمی آراستگی و گیاه های ارزون قیمت ولی زیبا کمی احساس به محیط اضافه کنید تا مشتری های شما احساس متفاوت و جدیدی به مغاز شما داشته باشن!!! کافیه کمی رنگ روشن در فضا هاتون استفاده کنید و اگر لازم بود دستی به سر و روی لوازم قدیمی بکشید تا مشتری، شما رو حتی به درکه هم ترجیح بدن. سعی کنین حتما از گیاهان فصلی هم استفاده کنین که بیشتر هم حس تابستون رو به مشتری هاتون بدن.




روز و شب رو برای مشتری به یاد ماندنی کنید

نداشتن سایبان در روز به اندازه نداشتن نورپردازی در شب نگران کننده است. هم برای مشتری هم برای صاحب مغازه. برای همه جور مشتری میتونین هم صندلی در نور داشته باشید و هم در سایه ها که برای فصل های سرد سال هم از آفتاب لذت ببرن و هم از سایه. سعی کنید برای غروب آفتاب و زمان های تاریکی از نور های کم با ولتاژ پایین استفاده کنید که به مشتری احساس آرامش بیشتری در مغازه و رستورانتون رو بده. اگر بتونین از نورهای رشته ای در بالای سر مشتری استفاده کنین که دیگه محشر هم میشه. استفاده از نور های شدید در تاریکی از سال 1340 منقرض شده .
لطفا آرامش به مشتریتون بدید نه استرس!!!


دورهمی های بیشتر با امکان رزرو

با دوستان یه جایی جمع شدن همیشه ایده خوبیه ولی در تهران خیلی فضای باز وجود نداره که بشه ازش به عنوان رستوران و کافه فضای باز مدرن هم لذت برد. اگر فضای باز دارید که میشه از اونها در رستورانتون استفاده کرد میتونین از مزیت اولین بودن بهرمند بشید. به مشتری هاتون بگید که میتونن فضای بازتون رو رزرو کنن و برای مدتی که میخوان مهمان شما باشن تا از تولد ها ، مهمانی ها و دورهمی های خودشون لذت ببرن در حالی که خاطره اش براشون موندگار میشه.
یادتون باشه که به عنوان صاحب مغازه میتونین عکس های بیشتری از این فضا ها در وبسایت پارس لیست آپلود کنین تا همه بدونن شما کجا هستین و چه توانایی هایی دارین.



موفق باشید

تیم پارس لیست


محمد حسین سمر
محمد حسین سمر
نوشته شده در تاریخ : 5 اردیبهشت 1396 • 2632
مهندس آی تی و وبلاگ نویس در امور مرتبط با راه اندازی رستوران و مدیریت کسب و کار های کوچک.







Iran Icon
parslist logo


همه حقوق برای ParsList log محفوظ است
  1393-1398